کد خبر: ۳۲۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 08
یکی از افتخارات کشور این که، کیفیت آموزش علوم پزشکی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش پزشکی است و مجوز اعتبار بخشی پزشکی عمومی در منطقه خاورمیانه از سوی این فدراسیون به مدت ۱۰ سال به ایران اعطاء شده است و در این راستا، هفت عضو این فدراسیون پس از حدود ۲۰ سال درهفته جاری به ایران سفر می‌کنند.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس و نمایندگان فدراسیون جهانی آموزش پزشکی برای بازدید از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هفته جاری به ایران می‌آیند.

به گزارش شفا آنلاین: یکی از افتخارات کشور این که، کیفیت آموزش علوم پزشکی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش پزشکی است و مجوز اعتبار بخشی پزشکی عمومی در منطقه خاورمیانه از سوی این فدراسیون به مدت ۱۰ سال به ایران اعطاء شده است و در این راستا، هفت عضو این فدراسیون پس از حدود ۲۰ سال درهفته جاری به ایران سفر می‌کنند.

نمایندگان فدراسیون جهانی آموزش پزشکی در بازدید از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در نظر دارند وضعیت اعتبار بخشی در رشته پزشکی عمومی را ارزیابی کنند و وزارت بهداشت در این تعامل، برنامه عملیاتی خود را به منظور کسب اعتباربخشی بین المللی در رشته‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

کنفرانس منطقه‌ای اعتبار بخشی دانشکده‌های پزشکی با تاکید بر ظرفیت‌های کشور با حضور نماینده کشور‌های همسایه و با حضور رئیس فدراسیون جهانی آموزش پزشکی و سازمان جهانی بهداشت در تاریخ ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بازدید از دانشگاه‌ها و آشنایی با سیستم اعتبار بخشی در کمیسیون اعتبار بخشی از اهداف این نشست منطقه‌ای است.

برنامه حضورنمایندگان فدراسیون جهانی آموزش پزشکی درایران و بازدید از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت  ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: