کد خبر: ۳۲۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 08
شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی، در همایش روز جهانی ماما، ضمن تاکید بر نقش موثر ماما در بهبود شاخص های سلامتی، بیان کرد: حضور ماما در شبکه نظام سلامت، متضمن سلامت مادران باردار است.

شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر در امور مامایی گفت: در برهه کنونی با چالش مهم فرزندآوری روبرو هستیم و ماماها مسئولیت بزرگی در این مقوله دارند.


به گزارش شفا آنلاین: شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی، در همایش روز جهانی ماما، ضمن تاکید بر نقش موثر ماما در بهبود شاخص های سلامتی، بیان کرد: حضور ماما در شبکه نظام سلامت، متضمن سلامت مادران باردار است.

وی گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد بهبود و ارتقاء وضعیت خدمات مامایی باشیم. کما اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد.

مشاور وزیر در امور مامایی، با بیان اینکه زندگی بخشیدن به یک انسان مانند زندگی بخشیدن به بشریت است، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در سال کنونی اولویت و تمرکز خود را بر توسعه و تکمیل پزشکی خانواده معطوف کرده است. ماماها نیز در برنامه پزشکی خانواده و نظام سلامت نقش بسیار پررنگی را ایفا خواهند کرد.

 خسروی با تاکید بر تحقق اسناد بالادستی در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت، گفت: در برهه کنونی با چالش مهم فرزندآوری روبرو هستیم و ماماها مسئولیت بزرگی در مقوله فرهنگسازی در این حوزه دارند؛ آنها باید تصور خوبی از فرزندآوری در مادران ایجاد کنند؛ معتقد هستم که عملکرد ماماها مانند همیشه، درخشان خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: