کد خبر: ۳۲۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 03
حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای‌عالی کار (افزایش ۲۵درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت> رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت‌ پرداخت می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین: علی دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای‌عالی کار افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام‌شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داده‌اند، افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای‌عالی کار (افزایش ۲۵درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: بنابر پیگیری‌های صورت‌گرفته قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز شود.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی‌شده، حقوق بازنشستگان هر ماه از بیستم بر اساس حروف الفبا به حسابشان واریز خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: