کد خبر: ۳۲۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 29
عباس مسجدی در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه به تشریح برخی مشکلات و تنگنا‌های بودجه‌ای سازمان پزشکی قانونی کشور پرداخت و با اشاره به خدمات گسترده و تخصصی سازمان پزشکی قانونی کشور و تاثیرپذیری سازمان از نوسانات ارزی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان، کمبود بودجه و اعتبارات را مانعی برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با رفع این مشکلات و تأمین اعتبارات موردنیاز خدمت رسانی به مردم به شکلی بهتر و مناسب‌تر انجام شود.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امیدواریم با درک شرایط خاص این سازمان، بودجه‌ های لازم به پزشکی قانونی اختصاص یابد تا خدمات تخصصی فعلی بدون وقفه ادامه یافته و شاهد بهبود شرایط ارائه خدمت به مردم باشیم.

 به گزارش شفا آنلاین:عباس مسجدی در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه به تشریح برخی مشکلات و تنگنا‌های بودجه‌ای سازمان پزشکی قانونی کشور پرداخت و با اشاره به خدمات گسترده و تخصصی سازمان پزشکی قانونی کشور و تاثیرپذیری سازمان از نوسانات ارزی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان، کمبود بودجه و اعتبارات را مانعی برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با رفع این مشکلات و تأمین اعتبارات موردنیاز خدمت رسانی به مردم به شکلی بهتر و مناسب‌تر انجام شود.

وی با اشاره به تلاش‌های کارکنان سازمان در جهت ارائه خدمات مناسب به مراجعان اظهار داشت: با وجود سختی شرایط کار و با وجود کمبود‌های فعلی، با تلاش و همت جهادی تمامی همکاران سازمان، پاسخگویی به پرونده‌های ارجاعی و مراجعان در اسرع وقت در حال انجام است.

مسجدی همچنین با تأکید بر لزوم توجه دستگاه‌ها به موضوع جوانی جمعیت و تأکیدات مقام معظم رهبری در این باره ادامه داد: با وجود پیش‌بینی اعتبارات لازم در این زمینه برای سازمان و با وجود اقدامات و هزینه‌های انجام شده در سازمان، در ۲ سال گذشته هیچ بودجه‌ای در این قالب به سازمان پزشکی قانونی کشور تخصیص داده نشده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: این در حالی است که با وجود افزایش‌هایی که در قیمت مواد و تجهیزات آزمایشگاهی داشته‌ایم و نیز کمبود‌های مزمن در بخش‌های عمرانی، در تخصیص‌های این بخش‌ها نیز در سال گذشته با چالش‌های جدی روبرو شده‌ایم که امیدواریم با درک شرایط خاص سازمان، بودجه‌های لازم به سازمان اختصاص یابد تا خدمات تخصصی فعلی بدون وقفه ادامه یافته و شاهد بهبود شرایط ارائه خدمت به مردم باشیم.

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های سازمان، نسبت به بررسی و مساعدت در این باره قول مساعد داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: