کد خبر: ۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 27
شفاآنلاین-رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اعتبارات بخش درمان این سازمان را 12 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: 500 میلیارد تومان برای توسعه مراکز درمانی اختصاص یافته است.
به گزارش شفاآنلاین، ˈعباس کبریایی زادهˈ شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح بخش های جدید ساختمان بیمارستان حکیم جرجانی گرگان گفت: سازمان تامین اجتماعی 39 میلیون نفر را تحت پوشش بیمه دارد.

وی افزود: این سازمان امانت دار کسانی است که کار و فعالیت می کنند و تمام تلاش ما این است که امانت دار خوبی باشیم.

کبریایی زاده با بیان این که تامین اجتماعی یکی از قدیمی ترین سازمان های کشور در حوزه دانش و توسعه به شمار می رود، اظهار کرد: تلاش هیات مدیره جدید این سازمان حرکت برنامه محور است.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: از آغاز سال 93 بر اساس بودجه مصوب اقدام کردیم و هر اقدامی خارج از بودجه را نپذیرفتیم.

استاندار گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون حوزه سلامت به طور ویژه ای مد نظر دولت بوده است و رییس جمهوری بر پویایی در بخش سلامت با رویکرد مطالبات مردمی تاکید دارد.

ˈحسن صادقلوˈ خدمات تامین اجتماعی را در سطح کشور و استان گلستان قابل دفاع دانست و افزود: از مدیران کشوری این سازمان انتظار داریم نگاهی ویژه ای به گلستان داشته باشند.

وی با اشاره به تهیه سند جامع سلامت استان گلستان اظهار داشت: آینده بخش درمان در این استان روشن است.

استاندار گلستان تاکید کرد: مدیران درمان استان گلستان صاحب افق و دیدگاه روشنی هستند و تامین اجتماعی در این استان موفق بوده است.

در آیین افتتاح طرح توسعه هشت هزار متر مربعی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جمعی از اعضای جامعه پزشکی استان گلستان حضور داشتند.

ساخت این بنا که به بیمارستان فعلی تامین اجتماعی گرگان اضافه شد، از سال 88 آغاز شد و با اعتباری بالغ بر 190میلیارد ریال به انجام رسید.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: