کد خبر: ۳۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 26
علیرضا عسکری با اشاره به دستاورد‌های این مجموعه در ماه‌های اخیر اظهار داشت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با هدف صادرات محصول به سایر کشور‌ها پروانه صادرات برای سرنگ‌های تولیدی خود را دریافت کرده است.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از دریافت پروانه صادرات برخی اقلام پزشکی ساخته شده توسط هلال احمر به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:علیرضا عسکری با اشاره به دستاورد‌های این مجموعه در ماه‌های اخیر اظهار داشت: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با هدف صادرات محصول به سایر کشور‌ها پروانه صادرات برای سرنگ‌های تولیدی خود را دریافت کرده است.

وی افزود: یکی از راهبردی‌ترین محصولات این شرکت، سرنگ در سایز‌های ۲ و ۵ و ۱۰ میلی‌لیتری است که در مدل‌های لوئراسلیپ، لوئر لاک، ۲ تکه و سه تکه تولید می‌شود. این محصول مطابق با استاندارد ملی ایران تولید و کنترل می‌شود و دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد ISO ۷۸۸۶-۱ و استاندارد بین المللی ۱ INSO و تحقیقات صنعتی و پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی است.

عسکری ادامه داد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی یک‌بار مصرف در سال ۱۳۷۱ تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع سرنگ آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است با استفاده از امکانات تولید پیشرفته و تطابق با مقررات ملی و دریافت نشان CE برای همه محصولات خود دستاورد‌های مهمی را به‌دست آورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: