کد خبر: ۳۲۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023April 25
بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی "ورلداُمتر"، طی شبانه روز گذشته، کرونا (ویروس عامل کووید-۱۹) در جهان جان ۳۱۸ بیمار را گرفته و ۴۲ هزار و ۴۱۱ ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

شفا آنلاین>سلامت>بنابر جدیدترین آمار جهانی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا تاکنون به ۶۸۶ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۹۳۸ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۳۱ بیمار نیز تایید شده است.

به گزارش شفا آنلاین:بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی "ورلداُمتر"، طی شبانه روز گذشته، کرونا (ویروس عامل کووید-۱۹) در جهان جان ۳۱۸ بیمار را گرفته و ۴۲ هزار و ۴۱۱ ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

همچنین آلمان با ثبت ۹۹ فوتی، بیشترین تعداد مرگ‌های روزانه کرونایی و هند با ثبت بیش از ۶۰۰۰ ابتلای جدید، بالاترین رقم مبتلایان روزانه را در ۲۴ ساعت گذشته گزارش کرده‌اند.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند، امروز (سه شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۱۰۶,۵۸۰,۷۹۴ ۱,۱۵۹,۳۱۳
۲ هند ۴۴,۹۰۵,۸۲۷ ۵۳۱,۳۶۹
۳ فرانسه ۳۹,۹۵۱,۴۳۲ ۱۶۶,۲۸۹
۴ آلمان ۳۸,۳۹۶,۴۵۹ ۱۷۲,۶۳۵
۵ برزیل ۳۷,۴۰۷,۲۳۲ ۷۰۱,۲۱۵
۶ ژاپن ۳۳,۶۵۱,۹۹۰ ۷۴,۳۸۹
۷ کره جنوبی ۳۱,۰۹۸,۴۰۳ ۳۴,۴۳۴
۸ ایتالیا ۲۵,۷۶۵,۲۱۹ ۱۸۹,۵۸۲
۹ انگلیس ۲۴,۵۵۵,۶۲۹ ۲۲۱,۹۴۳
۱۰ روسیه ۲۲,۸۱۵,۷۲۲ ۳۹۸,۱۰۷

بنابر این آمار، همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۶۰۳ هزار و ۶۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۸۳۷ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: