کد خبر: ۳۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 26
شفاآنلاين -رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در تذکری خطاب به شهردار تهران مدعی شد: رشوه و باجگیری در شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک و پیمانکاران بیداد می‌کند، پنبه را از گوش در بیاورید و صدای مردم را بشنوید.

به گزارش شفاآنلاين، رحمت‌الله حافظی در هشتاد‌ و‌نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از آنکه مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهردار تهران، گزارشی از حادثه منجر به فوت مرحوم علی چراغی ارائه داد، گفت: این گزارش، گزارش قشنگی است اما عمق مصیبت خانواده را کسی جز خود آن‌ها درک نمی‌کنند.

وی افزود: گفته شده بر اساس گزارش‌های واصله این فرد مبادرت به جمع‌آوری نخاله می‌کرده است؛ اما نیامده است که چرا این کار به درگیری منجر شد. جایی دیگر درباره نظارت بحث شده چرا ارگانی که مسئولیت نظارت را بر عهده دارد جواب نمی‌دهد؟

150 هزار تومان می‌گیرند و اجازه جمع‌آوری پسماند می‌دهند

حافظی همچنین گفت: آیا می‌دانستید مأموران خودروهایی را که در سطح شهر می‌گردند و پسماند جمع‌آوری می‌کنند به ستادی می‌برند و150 هزار تومان از آن‌ها گرفته می‌شود و بعد به آن‌ها گرین‌کارت می‌دهند و می‌گویند برو بچرخ.

وی افزود: اگر نمی‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد ندانستن ما عذر بدتر از گناه است و اگر می‌دانستیم هم، چرا مبارزه نکردیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری در ادامه خطاب به شهردارتهران گفت: رشوه و باجگیری در شهرداری، در دفاتر خدمات الکترونیک و پیمانکاران بیداد می‌کند، پنبه را از گوش در بیاورید و صدای مردم را بشنوید.

وی ادامه داد: این که بگویید تخلف را معرفی کنید و ما با آن برخورد می‌کنیم نشان‌دهنده مدیریت جهادی نیست. باید زیرساختی فراهم کنیم تا کسی اجازه تخلف پیدا نکند و هزینه تخلف آنقدر بالا باشد تا کسی به خود اجازه این کار را ندهد.

حافظی با بیان اینکه تا کی باید جان مردم و مال آن‌ها آسیب ببیند، پیشنهاد داد: با توجه به اینکه حادثه مرگ مرحوم چراغی به واسطه باج‌خواهی از وی صورت گرفته پیشنهاد می‌دهیم تا شهرداری تهران لایحه‌ای دوفوریتی برای مبارزه با رشوه و فساد اداری تنظیم کرده و به شورا تقدیم کند.


ايسنا

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
برادر دیگه یه تجدیدنظر تونام شهرداری هم بکنید .مثلا" رشوه گیر خانه ،"یا رشوهداری
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
کاملا با نظر شما موافقم. آقا یه میتی کومان بعنوان بازرس البته بازرس سالم و باوجدان بفرستید تو تمام شهرداریها و ادارات تا بصورت نامحسوس کنترل کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
داداش گل گفتی اگه میتی کامون نبود . داداش مهدی خودم که هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
2
اي بابا اين حرفها چيه مي گين مگه همچين مسايلي تو شهرداري هاي ما وجودداره .نه حتما اشتباه كردين .اگرقبول ندارين يك روز بريد به يكي ازمناطق شهرداري ببينيند چطوري در كمتر ازچند دقيقه به كارتون رسيدگي ميشه .البته مواظب باشيد خيلي خوش به حالتون نشه.!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
2
بابا پول چايي وشيريني واين چيزها كه رشوه نيست اين ديگه رسمه همه جا
عباسقلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
بنده خدا ها شهرداریها ، پدر ملتو فقط درمی آرن پول چایی بابا مبلغی نیست .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: