کد خبر: ۳۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 26
شفاآنلاین-معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان گفت، سیاست های غلط دولت قبل، سبب بروز افسردگی در میان جوانان شده بود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر «محمود گلزاری» روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در ورزشگاه شهید شیرودی، با اشاره به انجام دو تحقیق مشترک میان روانشناسان و وزارت بهداشت افزود: در سال های گذشته اضطراب و افسردگی نه تنها میان جوانان، بلکه میان خانواده ها نیز افزایش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه ما روانشناسان در کلینیک های خود متوجه شاد نبودن جوانان شده بودیم، ادامه داد: این شرایط در دانشگاه ها نیز وجود داشت و درصد بسیار زیادی از جوانان کشور از مشکلات عصبی و روانی برخوردار بودند.

دکتر گلزاری، اعتیاد، بروز خشونت و نابسامانی های خانوادگی را از جمله نشانه های مشکلات روانی در میان جوانان وخانواده ها برشمرد.

وی همچنین نداشتن امید به آینده، بیکاری و نداشتن شغل را از دیگر دلایل مشکلات میان جوانان اعلام کرد.

معاون وزیر ورزش، مشکلات اقتصادی را زمینه ساز بسیاری از ناآرامی های روانی در جامعه عنوان کرد و گفت: بالا بودن هزینه درمان، بستری و دارو نیز یکی از نگرانی های اصلی مردم بوده است.

وی نبود امنیت در کشور را یکی دیگر از این موارد اعلام کرد و گفت: برخوردهای قهرآمیز برخی مسوولان دولت قبل، سبب شد با نظام بین الملل در تعارض قرار بگیریم، اما پس از گذشت یکسال، با فعالیت های دولت کنونی برخی از این مشکلات رفع شده است.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: