کد خبر: ۳۲۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - 2023April 08
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان رسید.

شفا آنلاین>سلامت>شاخص کل بورس با رشد ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحدی ایستاد.

به گزارش شفا آنلاین: شنبه  در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۰ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خودرو» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۲۵ هزار و ۴۸۰ واحدی روی پله ۶۷۶ هزار و ۵۴۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۹۱۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۸۶۹ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۵۹ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فرآوده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ولصنم، فباهنر و وبهمن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سصفها، واتی و فارس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های ریشمک، فروی و وسبحان بیشترین افزایش قیمت و سهام غگلستا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های پی باد، افران و فباهنر بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سپر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند وثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های نیلی، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: