کد خبر: ۳۲۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 17
هزینه‌های تولد و درمان چهارقلوهای جوانرودی که به تازگی در مجتمع ییمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه متولد شده اند، به دستور رییس دانشگاه رایگان اعلام شد.
شفاآنلاین>سلامت>حامد بهرامیان شامگاه جمعه با اعلام این مطلب به ایرنا افزود: مادر ۲۸ ساله جوانرودی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و همزمان با تولد دوباره طبیعت در اولین زایمان خود صاحب چهار فرزند شد.

به گزارش شفاآنلاین:وی گفت: فرزندان شامل سه دختر و یک پسر که حال عمومی همگی آنها خوب است و در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (ان آی سی یو) بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.
وی اظهار کرد: وزن یکی از نوزادان دختر ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم و وزن سه نوزاد دیگر یک کیلو و ۳۰۰ گرم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه‌به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب به موضوع جوانی جمعیت، به دستور رییس دانشگاه در راستای حمایت از فرزندآوری و هدیه نوروزی، تمام مخارج چهار قلوها رایگان شد.

به گزارش ایرنا، نرخ رشد در کشور ۰.۷ و در استان کرمانشاه ۰.۶ است و این نرخ رشد خطرآفرین است و هفت سال زمان برای جبران این بحران نیاز است.

هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه پیر است و براساس پیش بینی‌ها در صورت ادامه این روند تا سال ۱۴۲۰ این میزان به ۳۰ درصد خواهد رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: