کد خبر: ۳۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 13
معاون‌ فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش حقوق دستیاران و کارورزان پزشکی در سال آینده خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر عباس شیراوژن ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: با برگزاری جلسات مختلف و نظر مساعد وزیر بهداشت مقرر شده است در سال آینده شاهد افزایش حقوق و دریافتی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، کارورزان پزشکی و دندانپزشکی و دانشجویان دکتری باشیم.

به گزارش شفاآنلاین:معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درباره بهبود وضعیت معیشتی دستیاران و کارورزان اظهار کرد: به دلیل افزایش هزینه‌های پیش آمده، افزایش دریافتی‌های اعمال شده در یکسال گذشته، تقریباً کم اثر شده و به همین دلیل با همراهی و محوریت معاونت‌های آموزشی، توسعه و دبیرخانه هیات امناهای دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی بررسی‌های صورت گرفته لازم و همینطور نظر مساعد وزیر بهداشت مقرر شده است در سال آینده شاهد افزایش کمک هزینه تحصیلی برای گروه های مختلف دانشجویی از جمله دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، کارورزان پزشکی و دندانپزشکی و دانشجویان دکتری باشیم.

به گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، وی درباره میزان و شرایط این کمک هزینه تحصیلی گفت: جدول کمک هزینه تحصیلی گروه های مختلف با توجه به متاهل بودن و برخی شرایط دیگر آماده تصویب نهایی و ابلاغ است. البته نمی‌توان گفت این مبالغ جبران کننده زحمات دانشجویان ماست ولی معاونت های مختلف وزارت و دانشگاه های علوم پزشکی تلاش می کنند که مشکلات معیشتی دانشجویان به حداقل ممکن برسد. امیدواریم با لطف خداوند متعال بتوانیم در جهت رضایت بیشتر دانشجویان  قدم برداریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: