کد خبر: ۳۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 11
اگر بپذیریم که نقش اسباب بازی در رشد کودکان چقدر تاثیر دارد ، میتوان به رشد آنان کمک زیادی کرد 3 تا از عواملی که از فواید داشتن اسباب بازی به کودکان میرسد

با توسعه خدمات الکترونیکی و بالا رفتن مصرف اینترنت و کالاهای دیجیتال در کودکان و بزرگسالان و مصرف بیش از حد آنان باعث خستگی مضاعف آنان گردیده ، با این وجود باید به سمتی رفت که از این عوارض کاسته شود . استفاده از بازی های عملی و بدنی با کودکان میتوان به توانایی آنان اضافه کرد . یکی از ابزارهایی که برای کودکان مفید میباشد اسباب بازی هست ، اسباب بازی های بزرگ و کوچک ، فکری و غیرفکری میتواند به کودکان نشاط خوبی دهد ، سایت خرید انلاین  الماس جنوب در کنار سایت های برتر دیگر از جمله دیجی کالا ، درب دات کام ،toy-world.ir piccotoys.com ,  و ... آماده فروش اسباب بازی ایرانی و انواع برند های خوب بازار آماده هست به کودکان شما نشاط واقعی هدیه دهت و نسل های آینده را باهوش و زیبا تحویل شما دهد.

ایا نیاز به خرید اسباب بازی گران هست ؟

انواع اسباب بازی های فکری و بزرگ . شما میتوانید با خرید اسباب بازی بچه گانه ها با قیمت های مناسب و ارزان با کمترین هزینه استفاده کرد و بهره برد . باید اضافه کرد که نقش اسباب بازی در رشد شخصیت کودکان از اهمیت بالایی برخوردار هست . تجربه و تحقیقات متخصصان روان شناسی کودکان نشان از این دارد که پیچیده بودن نوع اسباب بازی یا گران بودن ان نوع اساب بازی کودکانه هیچ تاثیر بخصوصی در میزان افزایش هوش یا کنجکاوی کودک شما نخواهد داشت.

در مقابل تحقیقات بسیاری ثابت کرده که سادگی اسباب بازی های ذهنی تاثیر مثبتی در هوش و دکاوت فرزند شما دارد بنابراین والدین باید دنبال اسباب بازی هایی با قابلیت باز شدن و بسته شدن مجدد را به راحتی داشته باشند که شاید شما ان ها را در بازار خرید اسباب بازی ها مشاهده کرده باشید که اکثرا همراه با اچار و پیچ گوشتی هستند.

نقش اسباب بازی در شد کودکان چقدر است 

اگر بپذیریم که نقش اسباب بازی در رشد کودکان چقدر تاثیر دارد ، میتوان به رشد آنان کمک زیادی کرد 3 تا از عواملی که از فواید داشتن اسباب بازی به کودکان میرسد . 1) پیدا کردن خود و یادگیری خود 2) یادگیری در مورد جهان و اطراف کودک 3) یادگیری در مورد حل کردن مسائل و مشکلات کودک توسط خودش .

بازی کردن گروهی کودکان با انواع اسباب بازی های خود یا دیگران به همراه دوستان خود سبب میشود که قدرت اجتماعی کودک بالا رفته چرا که بازی های گروهی نیاز به ایجاد قوانین خاص خود هست ، داوری های لازم بحث و گفتگو در مورد اشکالات بازی و ... در بازی تدوین و تنظیم میشود ، حس برتری یا شکست در بین دوستان خود و دیگر موارد میتوان به رشد کودک کمک زیادی کند .

از دیگر فواید بازی قدرت کلامی که در بازی استفاده میشود در رشد کودک بسیار مفید هست ، رشد درمانی و شخصیتی کودک ارتقا پیدا میکند ، امانت داری ، رازداری و درستکاری در شخصیت و ورزشها و درگیری های فیزیکی و ذهنی در این بازی ها بسیار برای کودک مفید میباشد . 

سن مناسب خرید اسباب بازی و انواع ان ها در الماس جنوب

برای هر سن از هر کدام کودکان اسباب بازی مخصوص سنین آنان تهیه شده ، مثلا برای کودکان تازه متولد شده تا 1 سال ، اساب بازی های هست که زیاد تیز ، سفت ، بزرگ و سنگین نباشد تا به خودشان آسیبی نرسانند . کودکان یک تا سه سال نیاز به اسباب بازی های دارند که محرک مانند موتور اسباب بازی و دارای نور و چراغ های زیبا که بیشتر در حرکت هستند باعث حرکت کودکان و دنبال کردن آنان میشود و بسیار برایشان جذاب هست . بعد از سن 5 سالگی کودک دیگر برای دوچرخه و اسکیت و ورزشهای هوازی بزرگ و به دور از خانه و کاشانه آماده میشود و نگه داشتن آنان به زیر سقف خانه دیگر به سختی مقدور خواهد شد.

الماس جنوب عنوان فروشگاه تخصصی شال و روسری الماس جنوب در سال 99 کار خود را در ضمینه ی شال و روسری آغاز شد و در این ضمینه از هموطنان را جلب کرد و تعداد آنها را از محصولات ما خرید و استفاده کرد. همچنین خرید شال و روسری از دیجی کالا یکی از به صرفه ترین راه های خرید آنلاین شال و روسری است .

هدف نهایی ما ایجاد بستری برای خرید انواع اکسسوری و لوازم بهداشتی و ارایشی و لباس خانم ها می باشد که با کمک شما این مهم را بدست آورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: