کد خبر: ۳۲۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 09
سقز- مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی برداشتن تومور مغزی در بیمارستان شفا در این شهرستان توسط دکتر «سیامند نوبخت»، جراح مغز و اعصاب، خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر پروین خسروپور اظهار کرد: بیمار خانم ۳۶ ساله که ۱۰ سال قبل یک نوبت جراحی شده بود، با اعلام فشار خون بالا و سردردهای فشاری به درمانگاه تخصصی جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شفا مراجعه نمود که پس از معاینه‌های اولیه، یک تومور مهاجم وسیع در نیمکره راست مغز بیمار با درگیری استخوان و سایر بافت نرم توسط دکتر نوبخت، تشخیص نهایی داده شد.

به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: عمل جراحی تخلیه تومور مغزی در اتاق عمل بیمارستان شفا با ابزار تخصصی میکروسکوپی مورد نیاز انجام شد و تومور مهاجم گسترده با آسیب وسیع بافت‌های حیاتی به طور کامل خارج و بیمار در بخشICU به مدت ۴۸ ساعت بستری، سپس با وضعیت رضایت بخش به POST-ICU منتقل شد.

وی اضافه کرد: الان، مجموعه کاملی از جراحی‌های پیشرفته وکاملا منطبق بر استانداردهای گایدلاین های update ، جراحی‌های پیشرفته ستون فقرات و نخاع، جراحی high teck و انواع وسیله گذاری پیچیده سه بعدی ستون فقرات، جراحی گسترده قاعده جمجمه، ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب دیده، تخلیه خون ریزی های ناشی از تصادف وآسیب های پیچیده، در بیمارستان شفا با نهایت دقت و موفقیت بسیار بالای درمانی، درکوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

خسروپور اظهار کرد: با تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز در عمل‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب در اتاق عمل بیمارستان شفا و بهره مندی از تیم همراه خوب و با تجربه، موارد ارجاع و اعزام بیمار از این شهرستان به مرکز استان یا شهرستان‌های همجوار کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: هم اکنون چهار پزشک جراح مغز و اعصاب در بیمارستان شفای سقز مشغول فعالیت هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: