کد خبر: ۳۲۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023March 05
اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بیانیه‌ای مشترک با اشاره به خبر مسمومیت دانش آموزان یزدی تاکید کردند که علت موضوع در حال بررسی است.
شفاآنلاین>سلامت>در متن بیانیه دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش یزد آمده است: به اطلاع عموم مردم شریف استان می‌رساند ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴ اسفندماه، در پی اطلاع وجود علائم شبه مسمومیت شامل ضعف و تنگ نفس در یکی از کلاس‌های مدرسه متوسط دخترانه حضرت سیدالشهدا(ع)، بلافاصله تیم پزشکی اورژانس ۱۱۵ و کارشناسان بهداشت در محل حاضر و بعد از ارزیابی اولیه، اکثر دانش آموزان به صورت سرپایی مداوا و تعداد اندکی نیز جهت بررسی و تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش شفاآنلاین: این بیانیه با بیان اینکه حال عمومی تمامی دانش‌آموزان بستری مساعد بوده و در حال ترخیص هستند، ادامه داده است: انتظار می‌رود شهروندان جهت تداوم روند آموزش به صورت مناسب، با حفظ آرامش و خونسردی، صرفا به توصیه‌های آموزش و پرورش و مدیران مدارس در این رابطه توجه کنند.

این بیانیه می‌افزاید: علت موضوع توسط مراجع ذی‌صلاح در دست بررسی و کارشناسی است و به محض اعلام نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم مسمومیت دانش‌آموزان را تکذیب کرد و پس از ساعاتی اطلاعات تکمیلی در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داد مبنی بر اینکه در این اتفاق ۵ دانش‌آموز با علائمی از جمله حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: