کد خبر: ۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 24
شفاآنلاين -معاون حقوقی رییس جمهوری صبح امروز یکشنبه از دکتر ناصر کاتوزیان که به دلیل ابتلا به ذات الریه در بیماستان بستری است، عیادت کرد.

به گزارش اختصاصي شفاآنلاين ،دکتر الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور با حضور بر بالین دکتر کاتوزیان در یکی از بیمارستان‌های تهران ضمن گفتگو و احوالپرسی با وی و اعضای خانواده‌اش از رییس بیمارستان نیز پیگیر آخرین وضعیت درمانی و رسیدگی‌ها به وی شد.
دکتر امین‌زاده ضمن ابلاغ سلام و آرزوی سلامتی رییس جمهوری به دکتر کاتوزیان افزود: آقای روحانی علاقمند بودند که شخصا به عیادت جنابعالی بیایند که به دلیل فشردگی برنامه‌ها به ویژه در ایام هفته دولت مقدور نشد.

معاون حقوقی رییس جمهوری ضمن آرزوی سلامتی برای دکتر کاتوزیان خطاب به وی اظهار داشت: جامعه حقوقی کشور به حضور شما نیازمند است و ما در دولت منتظر سلامتی هر چه سریع‌تر جنابعالی و کمک به دولت در دو موضوع مهم اجرای قانون اساسی و اجرای منشور حقوق شهروندی هستیم.

گفتنی است در این دیدار دکتر اسماعیل عباسی معاون امور حقوقی معاونت حقوقی رئیس جمهور نیز دکتر امین زاده را همراهی می کرد.

دکتر ناصرکاتوزیان اولین دانشجوى ایرانى است که موفق به اخذ مدرک دکتراى حقوق در ایران و دانشگاه تهران شده است.

وی همچنین جزو نویسندگان پیش نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پژوهش‌های ارزنده‌ای در حوزه احکام حقوقی و فقه اسلامی داشته است.

عیادت رییس کانون وکلای دادگستری مرکز از استاد کاتوزیان

در پی بستری شدن استاد برجسته حقوق ایران و وکیل دادگستری جناب آقای دکتر امیر ناصر کاتوزیان در یکی از بیمارستانهای تهران ، دکتر علی نجفی توانا رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به همراه دکتر حسین محمدنبی نایب رییس  کانون ، از ایشان عیادت و در گفتگویی کوتاه برای استاد آرزوی سلامتی و بهبودی نمودند .

در این دیدار خانواده استاد ضمن تشکر از پیگیری وضعیت جسمی ایشان از سوی جامعه حقوقی و وکلای دادگستری سراسر کشور ، برای معذّب نشدن ایشان از عموم دوستداران خواسته اند تا از مراجعه و ملاقات حضوری پرهیز نمایند .

اخبار نگران کننده در مورد استاد کاتوزیان صحت ندارد

کانون وکلاى دادگسترى مرکز نيز اعلام كرد: از طريق منابع موثق از صحت نداشتن اخبار نگران کننده منتشره در بعضى سايت ها و فضاهاى مجازى در خصوص استاد کاتوزيان  که باعث نگرانى جامعه حقوقى کشور گرديده،اطمينان حاصل نموده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: