کد خبر: ۳۲۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - 2023February 28
آمارها نشان می دهد که در انگلیس بیش از 20000 نفر در سال 2022 پس از گذراندن حداقل 12 ساعت در انتظار مراقبت جان خود را از دست دادند.
شفاآنلاین>سلامت>بر اساس تجزیه و تحلیل آمارهای بهداشت و درمان انگلیس هر 23 دقیقه یک بیمار پس از تحمل تاخیر طولانی در یک واحد مراقبت اورژانس جان خود را از دست می دهد.

به گزارش شفاآنلاین:بر اساس گزارش کالج سلطنتی اورژانس پزشکی، در مجموع 23003 نفر در سال 2022 پس از گذراندن حداقل 12 ساعت در این واحدها در انتظار مراقبت یا بستری شدن در تخت جان خود را از دست دادند.

این کالج گفت که یافته‌های آن، اگرچه «تکان‌دهنده» است، اما «تعجب آور» نیست و این واقعیت را منعکس می‌کند که بخش‌های اورژانس اغلب از کار افتاده و نمی‌توانند خدمات اساسی از قبیل یافتن یک تخت در بیمارستان یا مرکز درمان برای بیمار را انجام دهند.

این گزارش باعث شده تا بسیاری از مخالفان، دولت انگلیس را به بی‌توجهی به بخش حساس بهداشت و درمان متهم کرده و خواستار بازنگری کلی در این سیاست‌ها شوند.

با استفاده از معیاری به نام نسبت استاندارد مرگ و میر، محققان در این تحقیق به این نتیجه رسیدند که به ازای هر 72 نفری که بین هشت تا 12 ساعت را در واحدهای اورژانس سپری می کنند، یک بیمار اضافی جان خود را از دست می دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: