کد خبر: ۳۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023January 27
زمان حادثه ساعت ۱۶ امروز و علت آن انفجار کپسول آتش نشانی بوده است. از بین مصدومان یک نفر فوت شده و ۸ تن دیگر آسیب های جزئی دیده اند.
شفاآنلاین :سلامت >حادثه >رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،جزئیات انفجار در سالن انتظار بخش آی سی یو بیمارستان امام سجاد ع یاسوج را تشریح کرد.

 به گزارش شفاآنلاین"محمد غلام نژاد" گفت: انفجار در داخل ICU رخ نداده، بلکه محل انفجار سالن انتظار مقابل ICU بوده، همچنین تعداد مصدومان حادثه ۹ نفر است که همگی از همراهان بیماران بوده اند و هیچ یک از بیماران آسیب ندیده اند.


 وی افزود: زمان حادثه ساعت ۱۶ امروز و علت آن انفجار کپسول آتش نشانی بوده است. از بین مصدومان یک نفر فوت شده و ۸ تن دیگر آسیب های جزئی دیده اند.
 
وی با بیان این که فیلم های دوربین راهرو بیمارستان بررسی شده تا علت حادثه مشخص شود، ادامه داد: کپسول آتش نشانی استاندارد بوده و ۴۰ روز پیش توسط آتش نشانی یاسوج شارژ شده و تا آبان ۱۴۰۲ اعتبار داشته است؛ بنابراین علت دقیق حادثه هنوز روشن نیست.
 
وی همچنین از حضور فرماندار، بازپرس کشیک و مأموران نبروی انتظامی  در محل حادثه و بررسی های اولیه برای علت یابی وقوع این سانحه خبر داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: