کد خبر: ۳۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 21
بمناسبت فرارسیدن روز پزشك ارسال شد:
شفاآنلاین:دكتر پیوندی رئيس دانشگاه در پيامي فرارسيدن اول شهريورماه زادروز حکیم عالیقدر شیخ الرئیس بوعلي سينا و روز پزشك را به جامعه پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش شفا آنلاین در این پيام آمده است:

اول شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعم از اساتید، پیشکسوتان، اعضای هیات علمی، پزشکان و دانشجویان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

در این روز تلاشهاي ارزنده و خالصانه شما سپیدپوشان ایثارگر دانشگاه را که تسکین آلام دردمندان و حفظ و ارتقای سلامت انسانها را سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار داده و با توجه به جدیدترین پیشرفتها و فناوریهای علمی در عرصه پزشکی و بهره گیری از مهارت و تخصص، تعهد و مسوولیت پذیری در این مسیر استوار گام برمی دارید، را ارج می نهیم .

شما فرهیختگان با الگو گرفتن از دانشمندان بزرگ و حکمای ارزشمند ایرانی چون ابن سینا، مصداق بارز آیه کریمه «ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً» هستید و با توجه به قداست طبیب و طبابت در فرهنگ متعالی اسلام و ایران از جایگاه ويژه اي در جامعه برخوردار هستید.

 در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که موضوع سلامت جزو مهمترین و اولین اولویتهای مسوولان ارشد کشور و نظام قرار دارد و اجرای صحیح و دقیق طرح تحول نظام سلامت در جامعه، دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید می باشد از شما عزیزان می خواهم با همتی والا و عزمی راسخ و جهادی در این راستا گام بردارید تا انشاءا... به خواست خداوند متعال و معجزه دستان شفابخش شما پزشکان متبحر، متدین، متعهد، دانشمند و تلاشگر شاهد بهبودی آلام دردمندان و جامعه ای شاداب و پرنشاط باشیم و در این عرصه نیز همچون گذشته دانشگاه ما پیشرو پیشگام باشد.

مسوولان دانشگاه نیز ضمن شناسایی دغدغه های شما عزیزان نهایت سعی خود را در راستای ارایه راهکارهای مناسب برای رفع این دغدغه ها بکار خواهند بست. ما از دغدغه های اعضای هیات علمی نظیر ارتقای کیفیت آموزش با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا و تبیین جایگاه و اعتبار اعضای هیات علمی و پزشکان عمومی در دانشگاه و نظام سلامت  و همچنین دغدغه های پزشکان  عمومی از جمله آینده شغلی وامنیت شغلی ، توجه ویژه به برنامه ریزی آموزشی پزشکان عمومی علاوه بر دستیاری و فلوشیپ، اجرای طرح پزشک خانواده،سطح بندی ارایه خدمات، ارتقای کیفیت آموزش پزشکی عمومی با همکاری اساتید پیشکسوت و... ، با خبر هستیم و  امیدواریم با حمایت دولت، مسوولان نظام سلامت و دانشگاه بتوانیم گامهای موثری در راستای رفع مسایل برداریم.

همچنین با تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه، ارایه آموزشهای مجازی، واگذاری اختیارات به گروهها، ارزشیابی مستمر درونی گروهها، افزایش کیفیت محتوای برنامه های آموزشی، توانمندسازی دانشجویان و اساتید و اعضای هیات علمی با دانش روز پزشکی، کسب مهارتهای عملی، توجه به پیشینه تاریخی و ذخایر طب سنتی ، آشنایی با اصول حرفه ای پزشکی با تاکید بر اخلاق پزشکی، بازنگری برنامه ریفرم، تقویت آموزش پزشکی عمومی، توجه ویژه به آموزش پزشکی عمومی، تدوین برنامه استراتژیک برای گروهها و...  انشاءا... بتوانیم در سایه تلاش خستگی ناپذیر و همت و عزم راسخ شما اساتید گرانقدر و معلمان طبیب دانشگاه شاهد تربیت دانش آموختگانی حکیم، طبیب و عالم متخلق به اخلاق از دانشگاه مزین به نام شهید مظلوم دکتر بهشتی باشیم.

در پایان ضمن گرامیداشت و تبریک مجدد روز پزشک به پزشكان تلاشگر و ارجمند دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، توفیق روزافزون و سرفرازی همه پزشکان در ارايه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: