کد خبر: ۳۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 21
به گفته مقامات شهر توکیو، ۱۸ نفر از افراد مبتلا به کرونا روز چهارشنبه جان باخته اند و حال ۴۲ تن دیگر از مبتلایان نیز وخیم گزارش شده است.
شفاآنلاین >سلامت >جامعه >مقامات دولتی توکیو اعلام کردند که شمار افراد مبتلا به کووید-۱۹ در این شهر روز چهارشنبه ۲۱ هزار و ۱۸۶ تن بوده که ۲هزار و ۳۷۴ تن بیشتر از روز مشابه هفته قبل است.

 به گزارش شفاآنلاین: از ژاپن تایمز، به گفته مقامات شهر توکیو، ۱۸ نفر از افراد مبتلا به کرونا روز چهارشنبه جان باخته اند و حال ۴۲ تن دیگر از مبتلایان نیز وخیم گزارش شده است. این در حالی است که تعداد افراد با وضعیت وخیم، ۲ نفر کمتر از روز سه‌شنبه است.

براساس این گزارش، میانگین افراد مبتلا شده به کووید-۱۹ در توکیو طی یک هفته گذشته ۱۶ هزار و ۳۴۲ نفر بوده که ۱۴.۲ درصد بیشتر از هفته قبل از آن است.

همچنین تعداد افراد مبتلا شده به کووید-۱۹ در سراسر ژاپن طی روز گذشته برابر با ۸۹ هزار و ۹۵۰ نفر بوده که ۱۰ هزار نفر بیشتر از هفته قبل از آن است.

براساس این گزارش، مرگ بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جدید در سراسر این کشور به ۳۳۹ مورد رسیده در حالی که شمار افراد بیمار نیز ۱۷ نفر بیشتر از روز دوشنبه بوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: