کد خبر: ۳۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 21
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور در گفتگو با شفا آنلاین تاكيد کرد:
شفا آنلاین- معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: متأسفانه تا کنون برای جدا سازی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور اراده کافی وجود نداشته و این عدم وجود اراده به تک تک اعضای هیئت مدیره این سازمان بر می گردد.

دکتر علی فتاحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به رغم این که همه ضرورت این امر را درک کرده اند اما متأسفانه در راستای تحقق آن اراده ای سازنده حاکم نبوده است.

عضو هيات مديره نظام پزشكي تهران با اشاره به این که سازمان نظام پزشکی از نظر بودجه به طور واقعی دچار مشکل است؛ خاطرنشان کرد: در واقع اعضای آن نگران این هستند که با جدا سازی دچار مشکلات تعرفه ای و هزینه ای خواهند شد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که متأسفانه برای جداسازی نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور ساختمان مجزایی وجود ندارد.

فتاحی با تأکید بر این که به طور قطع تهران هم باید مانند سایر شهرهای کشور نظام پزشکی مستقلی داشته باشد در عین حال تصریح کرد: پس از تفکیک؛ حداقل فایده آن است که اعضای ستاد با تفکیک کارها بیشتر به وظایف خود خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در واقع عده ای به کارهای ستادی و عده ای دیگر به کارهای استانی نیز می پردازند که به طور قطع برای تفکیک وظایف باید سیاست گذاری های لازم نیز تبیین شود.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور تأکید کرد: برای تحقق این جداسازی در بدو امر باید اراده کافی وجود داشته باشد و در عین حال توجه به این که چنین کاری خیلی هم دشوار نیست، نباید از این که برایمان بار مالی به همراه داشته باشد احساس ترس کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار