کد خبر: ۳۱۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 17
اسطوره فوتبال الجزایر:
از شروع مسابقات بازی‌های هر دو تیم را پیگیری کردم و باید بگویم به اعتقاد من آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.

شفاآنلاین >عمومی >جام جهانی >اسطوره فوتبال الجزایر گفت که تیم ملی آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی، قهرمان جهان خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: رباح ماجر در گفت و گو با خبرگزاری آلمان در خصوص عملکرد تیم‌های عربی حاضر در جام جهانی نیز گفت: به اعتقاد من علاوه بر مراکش، تونس هم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و می‌توانم بگویم به این تیم بسیار علاقمند شدم در حالی که از بازیکنان ذخیره خودشان هم استفاده کردند اما آنها تیم آینده داری در اختیار دارند. آنها توانستند فرانسه را شکست بدهند که یک اتفاق تاریخی بود. عملکرد عربستان هم برابر آرژانتین امیدوارکننده بود اما نتوانستند به این مسیر ادامه بدهند.

اسطوره فوتبال الجزایر همچنین در خصوص تیم ملی مراکش گفت: موفقیت مراکش در این جام اتفاقی نیست و حاصل روندی است که حداقل طی سه سال گذشته به خوبی طی کردند و حالا نتیجه آن را می‌بینند. آنها به موفق ترین تیم عربی و همینطور آفریقایی جام مبدل شدند. برای موفقیت در فوتبال ثبات و استمرار مسیر اهمیت زیادی دارد و مراکشی‌ها این خصوصیات را داشتند. آنها با سرمربی سابق خود به خوبی پیش می‌رفتند و در نهایت با ولید الرکراکی وارد جام شدند و نتایج بسیار خوبی به دست آوردند. پیروزی و موفقیت این تیم برای من شگفتی نبود چرا که از این مسیر پیشرفت مطلع بودم و می‌دانستم با این بازیکنان شایسته و توانمند می‌توانند نمایش درخشانی داشته باشند و این اتفاق قابل پیش بینی بود.

رباح ماجر در پایان پیرامون مسابقه فینال رقابت‌های جام جهانی گفت: از شروع مسابقات بازی‌های هر دو تیم را پیگیری کردم و باید بگویم به اعتقاد من آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: