کد خبر: ۳۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 12
تسهیلات با نرخ ۸ تا ۱۰ درصد، ۷۰درصد قیمت تجهیزات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، حداقل خرید ۳۰ میلیون تومان، بازپرداخت حداکثر ۳۰ ماهه، تنفس حداکثر ۶ ماه است.

شفاآنلاین -معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ،همزمان با برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت، تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی اعطا می‌ کند.

به گزارش شفاآنلاین، با توجه به اهداف معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری مبنی بر حمایت از توسعه محصولات با فناوری بالاتر، اساس حمایت‌های دوره دهم همانند دوره‌های قبلی بر مبنای سطح‌بندی محصولات است. براساس سطح‌بندی محصولات، بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی بین ۱۰ تا ۴۰ درصد تا سقف معینی مورد حمایت معاونت علمی‌وفناوری قرار می‌گیرد.

لیزینگ نمایشگاه با اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی و از طریق عاملیت صندوق توسعه فناوری نانو ویژه خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان و خریداران خصوصی و غیردولتی است. تسهیلات با نرخ ۸ تا ۱۰ درصد، ۷۰درصد قیمت تجهیزات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، حداقل خرید ۳۰ میلیون تومان، بازپرداخت حداکثر ۳۰ ماهه، تنفس حداکثر ۶ ماه است.

تمامی مراحل به صورت الکترونیکی از طریق سامانه نمایشگاه و صندوق نانو و بدون نیاز به مراجعه به صندوق نوآوری و شکوفایی خواهد بود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس iranlabexpo.ir/news/۶۸۳۲۴ مراجعه کنند.


نمایشگاه "تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت"، همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری از روز شنبه ۱۹ آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۶ برپا خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: