کد خبر: ۳۱۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 09
اگر فکر کنیم ما مثل زمان جنگ می‌توانیم با کوپن مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم که معیشت ضرورت و پایه اصلی است، ساده‌انگارانه است
شفاآنلاین>سلامت>یک کارشناس بازار کار گفت: اگر فکر کنیم ما مثل زمان جنگ می‌توانیم با کوپن مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم که معیشت ضرورت و پایه اصلی است، ساده‌انگارانه است

 به گزارش شفاآنلاین:حمید حاج‌اسماعیلی اظهار داشت: آنچه که موجب نگرانی و مشکلات عدیده برای کشور شده و به نظر من باید از آن به عنوان یک بحران اجتماعی یاد کنیم، جمعیت گسترده حقوق‌بگیر کشور هستند که حدود ۹ دهک از ۱۰ دهک واجد شرایط و مستحق دریافت یارانه هستند و این یارانه‌ها نتوانسته مشکلات آن‌ها را حل کند.


حاج‌اسماعیلی افزود: این‌که‌ دولت روش را عوض کند و تبدیل به کوپن کند، شرایط را عوض نمی کند. چون آنچه که ما از آن غفلت کردیم و کمتر در نظرات کارشناسی و بازنگری و حمایت‌های اقتصادی و اجتماعی در خصوص سوبسیدها و یارانه‌ها در نظر گرفتیم، نگاه‌ها و نیازهای جدیدی است که مردم متناسب با شرایط اجتماعی فعلی و شرایط جدید جهانی نیاز دارند و آن را باید برای آن‌ها تامین کنیم.

وی تصریح کرد: ما فکر می‌کنیم الان دوران جنگ هست و مردم همان کالاهای اساسی را نیاز دارند و اگر آن‌ها را تامین کنیم، مشکلات برطرف می‌شود. واقعا این نیست. اگر فکر کنیم ما مثل زمان جنگ می‌توانیم با کوپن مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم که معیشت ضرورت و پایه اصلی است، ساده‌انگارانه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: