کد خبر: ۳۱۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 16
تامین کالا و خدمات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ۳۰ درصد از اعتبارات این دانشگاه را به خود اختصاص داده است.
شفاآنلاین>سلامت>دبیرکارگروه و مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درحاشیه سومین کارگروه تدوین نقشه راه تامین کالا و خدمات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اصفهان گفت: تدوین نقشه راه تامین کالا و خدمات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نخستین بار با مشارکت دانشگاه‌های عضو کار گروه در حال برگزاری است.
 به گزارش شفاآنلاین:حمزه یزدی با بیان اینکه هزینه‌های پرسنلی ۶۰ تا ۷۰ درصد از اعتبارات وزارت بهداشت را به خود اختصاص داده گفت: برای تامین کالا و خدمات نیز ۳۰ درصد از اعتبارات صرف می‌شود که از این جهت تدوین نقشه راه برای این بخش اهمیت بالایی دارد.
وی افزود: از اردیبهشت امسال بنابر ابلاغ وزارت بهداشت، اصفهان مرکز دبیرخانه دائمی "کارگروه تدوین نقشه راه تامین کالا و خدمات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور" شد که امروز سومین جلسه آن با حضور ۱۱ دانشگاه منتخب عضو کار گروه در تالار شهید بهشتی در حال برگزاری است.
مدیرامور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: بهینه سازی هزینه‌ها در زنجیره تامین، استفاده از سیستم اطلاعاتی به روز و متناسب با زنجیره تامین، پایش و کنترل فرآیند‌های مختلف زنجیره و استفاده از نیروی متخصص و کارآمد و بازبینی قوانین و دستورالعمل‌ها پنج استراتژی مشخص شده در راستای ارتقای بهره وری و اصلاح فرایند‌های زنجیره است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: