کد خبر: ۳۱۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 11
یک شرکت دانش‌بنیان، محصولی با عنوان "شربت کو‌ایران امین" تولید کرده است که از عصاره و ماده خالصه یک فلانوئید گیاهی برداشت شده است و برای سرماخوردگی‌هایی که عامل ویروس دارند بسیار مؤثر است. این محصول مجوز سازمان غذا و دارو و سیب سلامت را دارد.
شفاآنلاین>سلامت>فاطمه امین، کارشناس شرکت دانش‌بنیان "زیست‌فناوران صدار نور" اظهار کرد:‌ شاخص‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، شربت "کو‌ایران امین" است که از عصاره و ماده خالصه یک فلانوئید گیاهی برداشت شده است و هم برای پیشگیری و هم برای درمان بیماری کرونا مؤثر بوده است و امروز هم برای آنفولانزا و بیماری‌ها و سرماخوردگی‌هایی که عامل ویروس دارند، بسیار مؤثر است چراکه این دارو یک شربت ضدویروس است و با درصد بسیار بالایی ویروس‌ها را از بین می‌برد.

به گزارش شفاآنلاین:وی تصریح کرد:‌ در این زمینه مقالات علمی منتشر شده است که قابل مشاهده هستند ضمن آنکه این محصول مجوز رسمی سازمان غذا و دارو و سیب سلامت (نشان و علامت سازمان غذا و دارو) را دارد.

امین خاطرنشان کرد:‌ پروفسور امین، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان بیش از 20 سال بر روی این محصول و عصاره این گیاه تحقیق کرده تا ماده مؤثره آن گیاه را  کشف کنند. هر گیاهی یکسری ترکیباتی دارد و تحقیق پروفسور امین بر روی این موضوع بود که چه ماده‌ای دقیقاً بر روی ویروس‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی اظهار کرد: بعد از جدا کردن ماده مؤثره از بقیه ترکیبات آن گیاه، توانستیم این ماده مؤثره را تکثیر کرده و در نهایت در قالب یک شربت خوراکی تولید کنیم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: