کد خبر: ۳۱۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022November 10
با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادامه کار در بیرون درب سازمان در اختیار مسئولان انتظامی بود، با این وجود تمامی بازداشت شدگان روز چهارشنبه در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شده اند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در خصوص واقعه چهارم آبان در مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی، نکاتی را متذکر شد.

 به گزارش شفاآنلاین:محمد رئیس، در جمع برخی از رؤسا و اعضای هیأت مدیره های انجمن‌های علمی تخصصی گروه پزشکی و مسئولان سازمان نظام پزشکی در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی، به شرح وقایع چهارم آبان در مقابل سازمان نظام پزشکی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در آن روز درب سازمان باز بوده و گروهی از همکاران نیز در محل سالن اجتماعات با وی دیدار داشته اند، گفت: با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادامه کار در بیرون درب سازمان در اختیار مسئولان انتظامی بود، با این وجود تمامی بازداشت شدگان روز چهارشنبه در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شده اند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه این جلسه برای شنیدن نظرات همکاران است، به توضیح کامل فعالیت‌های نظام پزشکی در خصوص حوادث اخیر پرداخت و نقش انجمن‌ها را در کنار نظام پزشکی بسیار مؤثر دانست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: