کد خبر: ۳۱۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 26
مدیر درمان تامین اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>شمس الدینی گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان در دو بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی ملکی سازمان و نیز درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمت از مراکز ارائه خدمات سلامت در بخش دولتی و خصوصی تأمین و ارائه می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد همواره از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است ودر هفته جاری پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی را آغاز کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: در این مرحله از پرداختی‌ها در حدود 150 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شد.

 شمس الدینی افزود: بدهی ما به بیمارستان های خصوصی به صورت تهاتر ماهانه پرداخت می شود و با بیمارستان های پاستور ، دهخدا و ولیعصر آبیک برقرار است.

وی تاکید کرد: با همکاری و مساعدت دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی، فرایند پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل‌توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: