کد خبر: ۳۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022October 24
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به واردات هشت محموله سرم توسط شرکت بازرگانی سها کیش، از تأمین سرم مورد نیاز در کشور خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت> مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به واردات هشت محموله سرم توسط شرکت بازرگانی سها کیش، از تأمین سرم مورد نیاز در کشور خبر داد.

 به گزارش شفاآنلاین:دکتر عسکری - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، در خصوص وضعیت تأمین سرم مورد نیاز در کشور گفت: شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به این سازمان با همکاری و صدور مجوز از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، تاکنون هشت محموله سرم را از منابع معتبر و مورد تائید سازمان غذا و دارو تامین و شرکت پخش سها هلال نیز مبادرت به توزیع آن در سطح کشور کرده است.

عسکری در توضیح این مطلب افزود: سازمان تدارکات پزشکی بر اساس وظایف و ماموریت‌های محوله از سوی جمعیت هلال احمر و مطابق با اهداف و رسالت‌های ذاتی خود مبنی بر ارتقا شاخصه‌های سلامت در کشور بر اساس فراخوان اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو، تمهیدات و اقدامات لازم را به منظور کاهش کمبودهای کشوری به منظور تهیه و تامین سرم به عمل آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ما بقی محموله طی روزهای آتی در حال بارگیری و آماده حمل خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی، شرکت بازرگانی سها کیش با صدور مجوز از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، تاکنون هشت محموله سرم را تامین و شرکت پخش سها هلال نیز مبادرت به توزیع آن در سطح کشور کرده است.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: