کد خبر: ۳۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 18
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته امروز در مشهد افتتاح شد.
شفاآنلاین>سلامت>این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مشهد و نمایشگاه بین‌اللملی مشهد، در قالب ۸۰ غرفه در سالن مفاخر و تالارهای ابوسعید، مولوی، بهار و انوری از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه  در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است .

 به گزارش شفاآنلاین:محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تخصصی، تولید داخل و حاصل تلاش متخصصان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته از سراسر کشور در این نمایشگاه به مدت چهار روز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو امروز در حاشیه  این نمایشگاه  گفت :۴۰ درصد تجهیزات مصرفی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته در کشور، تولید داخل است وباید برای افزایش عدد تولید داخل  وکاهش  میزان واردات تلاش کنیم.

 مهندس روح‌الله مزینانی ، بر حمایت از فناوران، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه در راستای تولید بیش از پیش محصول داخلی مشابه نمونه خارجی آن و کاهش میزان وابستگی به واردات در این حوزه‌ها تاکید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات کلینیک و بیمارستانی  و صنایع وابسته مشهد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: