کد خبر: ۳۱۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 01
به کمک فوریت های پزشکی مادر باردار آبادانی با موفقیت در خانه فرزند خود را به دنیا آورد.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد : طی دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در منطقه ایستگاه 6 جنب مسجد قدس در مورخ شنبه 9 مهرماه 1401 ساعت 3 بامداد ،بلافاصله مرکز ارتباطات اورژانس 115 نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان را به محل فوریت اعزام می کند.
به گزارش شفاآنلاین:او گفت: تیم امدادی پایگاه 6013 اورژانس 115 میدان طیب در کمترین زمان ممکن خود را به محل می رسانند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان قریب الوقع ، به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم می کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ ،مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا آورد.

دکتر نقیبی بیان کرد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط فوریت های پزشکی ،با آمبولانس اورژانس 115 جهت تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان بهشتی منتقل شده و با حال عمومی کاملا مطلوب تحویل زایشگاه شدند.

کارشناسان فوریت های پزشکی در این ماموریت موفق آقایان سید منصور ادریس پور و مجید عباس پور بودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: