کد خبر: ۳۱۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 01
طی رخدادی نادر و شیرین، چهار نوزاد پسر دوقلو در یک روز در بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان متولد شدند.
شفاآنلاین>سلامت>ساتی نیک‌درزی، سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نوزاد پسر دوقلو در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان در یک روز متولد شدند.

به گزارش شفاآنلاین:وی بیان کرد: خانم 33 ساله در بارداری دوم خود صاحب دو فرزند پسر شد که نوزادان در 34 هفتگی با وزن‌های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 300 گرم متولد شدند و هم‌اکنون در بخش NICU بستری هستند.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان ادامه داد: در همان روز خانمی دیگر با سن 35 سال در بارداری نخست خود صاحب دو فرزند پسر با وزن‌های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 400 گرم شد که نوزادان در سن 34 هفته به دنیا آمدند و هم‌اکنون در بخش NICU بیمارستان تحت مراقبت هستند.

نیک‌درزی گفت: این مادر پنج سال سابقه ناباروری داشته و دو بار کاندید IVF بوده که منفی شده است؛ اما در بار سوم با IVF باردار و صاحب دوقلو می‌شود.

متخصص زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان با اشاره به اینکه تولد چهار نوزاد دوقلو هم‌زمان در یک روز یکی از رخدادهای نادر و شیرین در این بیمارستان بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاش کادر درمان این بیمارستان، حال عمومی نوزادان و مادران خوب است.

برچسب ها: سمنان ، دوقلو ، چندقلویی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: