کد خبر: ۳۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 16
شفا آنلاین: کتاب «حجامت جامع» تألیف محمدرضا یحیایی با تز جدید و جامع ایرانی جامع‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب آموزش حجامت با متنی برگرفته از بهترین گفته‌های طبی بزرگان دین منتشر شد.
به گزارش شفا آنلاین، در دین کامل و جامع اسلام (شیعه)، پیامبر اکرم(ص)، امام جعفرصادق(ع) و امام رضا(ع)، حجامت را یکی از اَرکان مهم برای نجات و شِفای انسان‌ها قرار داده‌اند. حجامت توسط حضرت جبرئیل(ع) در شب مِعراج، به پیامبر(ص) آنقدر توصیه شد که حضرت تصور کردند حجامت، واجب است.

جامع‌ترین کتاب آموزش حجامت، با تز جدید و جامع ایرانی که دربردارنده آموزش مزاج‌ها، خلط‌ها و طبع‌ها، آموزش انواع حجامت (باد‌کش، نافع، نجات‌بخش، رهانند‌ه، موضعی، نقره)، علم طالع و کرات در حجامت است، منتشر شد.

به وسیله روش نوین حجامت جامع، شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، از دست بیماری‌هایتان خلاص شوید. «حجامت جامع» بر اساس طب قدیم (سنـتی) و طب جدید (پزشکی) و الهامات درونی به همراه تز جدید مؤلف، ابداع شده است.

د‌‌ر این کتاب، شما با حجامت جامع، روش جد‌ید نویسند‌ه برای د‌ستیابی به بهترین حالت شفابخشی، آشنا می‌شوید و به د‌رون خود سفر کرده، سفری که پراز ناشناخته‌ها د‌ر جهانی شگفت‌انگیز است، یعنی سفر به ماوراء.

یادآور می‌شود، این کتاب توسط انتشارات نماد اندیشه با قیمت 17 هزار تومان روانه بازار نشر شده است علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره‌های ۲۲۴۱۲۳۳۷ به پیش‌شماره 021 و ۰۹۳۷۳۲۳۴۱۳۰ تماس بگیرید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: