کد خبر: ۳۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022September 24
استاندار تهران جزییات شناورسازی ۲ ساعته فعالیت ادارات شهر تهران را تشریح کرد.
شفاآنلاین>سلامت>استاندار تهران جزییات شناورسازی ۲ ساعته فعالیت ادارات شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین:محسن منصوری در مورد مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به هماهنگی جهت کاهش پیک ترافیکی مهرماه اظهار داشت: به منظور کاهش پیک ترافیکی مهرماه مصوب شد شروع کار ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور در نظر گرفته شده و مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می شود.

وی افزود: ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها ساعت ۷ صبح و زمان حضور کارمندان در بانک ساعت ۶:۳۰ می باشد.

استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس عنوان کرد: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.

منصوری سپس گفت: ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه ها ۶ صبح تعیین شده که متناسب با آن سایر شیفت های کاری کارخانجات و کارگاه ها انجام می شود.

وی در مورد سایر مصوبات خاطرنشان کرد: هر گونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیونت و کامیون از ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح ممنوع می باشد و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف های غیرمجاز و سد معبر اقدام می کند.

استاندار تهران افزود: مقرر شد تا فرمانداران استان نسبت به پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس در قالب کارگروه ماده ۱۸ و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سایر دستگاه های متولی اقدام کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این مصوبات برای مهرماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: