کد خبر: ۳۱۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 19
«واقعا اگر زمین دهان باز کند و آدم بمیرد جا دارد. دختر مردم را به خاطر چهار تا مو می‌گیرند و مرده‌اش را تحویل خانواده‌اش می‌دهند
شفاآنلاین>سلامت>مسعود پزشکیان در سخنانی به تندی از اتفاقات منتهی به جانباختن مهسا امینی انتقاد کرده و گفته: «واقعا اگر زمین دهان باز کند و آدم بمیرد جا دارد. دختر مردم را به خاطر چهار تا مو می‌گیرند و مرده‌اش را تحویل خانواده‌اش می‌دهند.»

 به گزارش شفاآنلاین:او ادامه داد: «برازنده جامعه اسلامی و شیعه آل علی و طرفدار امام حسین این نیست که مردمش در چنین وضعیتی زندگی کنند.» پزشکیان افزود: «زمانی که خبر آمد خلخالی را از پای زن یهودی در آوردند حضرت علی‌(ع) گفت اگر هر مسلمانی این را بشنود و دق کند جای ملامت ندارد. آن وقت در کشورمان دختر مردم را می‌گیرند به خاطر اینکه چهار تا موی او بیرون بوده و می‌برند و مرده‌اش را تحویل خانواده‌اش می‌دهند. این وضعیت خیلی سخت است و این رفتار ما غیرقابل قبول است. خدا به ما رحم کند، به بچه‌های ما، به آینده ما خدا رحم کند. خداوند این جسارت را به ما بدهد مملکتی درست کنیم که باعث عزت امامان‌مان بشویم و باعث بی‌آبرویی برای آنان نباشیم.»نماینده تبریز در مجلس که در حسینیه‌ای در اسلام‌شهر صحبت کرده، افزود: «چهل سال است می‌گوییم الگوی ما و افتخار ما امام حسین و حضرت علی هستند و این همه شهدا در این مملکت داشتیم، اما با وجود این ادعاها خیلی از مردم ما محتاج نان شب هستند.»
برچسب ها: تبریز ، مهسا امینی ، شیعه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: