کد خبر: ۳۱۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 16
مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود، همراه دخترخاله‌اش بود که توسط ماموران گشت ارشاد تذکر دریافت مَی کند.
شفاآنلاین>سلامت>پلیس تهران می‌گوید مهسا امینی دچار عارضه قلبی شده و هیچ موردی از برخورد و توهین وجود نداشته است.

 به گزارش شفاآنلاین:وضعیت مهسا امینی دختر سنندجی که گفته می‌شود در مقر پلیس دچار حادثه شده همچنان نامناسب گزارش شده است.

مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود، همراه دخترخاله‌اش بود که توسط ماموران گشت ارشاد تذکر دریافت مَی کند.

مامورن به او گفتند مساله خاصی پیش نخواهد آمد و او فقط باید در کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه‌ای درباره حجاب شرکت کند،

خانواده مهسا قصد شکایت از شخص یا نهادی ندارند و برای پیگیری قضایی موضوع اقدامی نکرده‌اند. از سویی پلیس امنیت اخلاقی هزینه‌های درمانی این دختر را بر عهده گرفته است.

برادر مهسا در اظهاراتی واقعه را این‌طور توضیح داد: «ما و دیگر خانواده‌ها با دیدن آمبولانس بسیار نگران شدیم و بعد از پرسش‌های بسیار ما یکی از مأموران به خانواده‌ها گفت یکی از مأموران خودمان مصدوم شده و او را به بیمارستان اعزام کردیم.»

کیارش امینی در ادامه گفت: «خانواده‌ها از توضیح مأموران قانع نشدند و بسیار نگران بودند. تا آنکه بالاخره بعد از چند دقیقه یک‌به‌یک خانم‌ها در حال خروج از وزرا بودند، آنها پس از بیرون آمدن به خانواده‌ها گفتند که یکی از دخترها را با حال وخیمی سوار آمبولانس کرده و برده‌اند که من هم در این زمان عکس خواهرم را به آنها نشان دادم و یکی از آنها او را شناخت و تایید کرد که خواهر من همان کسی است که اتفاق برایش رخ داده است. یکی از مأمورات گفت برای پیگیری حال خواهرتان به بیمارستان کسری بروید.»

در همین حال یکی از مسئولان پلیس تهران در این باره گفت: آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده، درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد. این مسئول پلیس همچنین گفت: فعلاً خانم امینی در حال درمان است و درباره وضعیت او حرفی نمی‌توان زد.

یکی از کارکنان بیمارستان کسری نیز در این‌باره گفت: دختر را به بخش اورژانس آوردند حالش خیلی بد بود. دکتر گفت سکته قلبی و مغزی با هم است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کرده است: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

برادر مهسا درباره وضعیت این دختر گفت: «پس‌ از اینکه به این بیمارستان رسیدیم متوجه شدیم خواهرم در بخش ویژه این بیمارستان در حال کما قرار دارد و پزشکان به ما گفتند او توأمان سکته مغزی و سکته قلبی داشته است....» اعتماد آنلاین
برچسب ها: مهسا امینی ، پلیس ، حجاب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: