کد خبر: ۳۱۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022September 07
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

 به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده سیاه‌بیشه و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران ــ شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه‌سنگینی در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو گزارش شده است. این وضعیت در آزادراه پردیس ــ تهران محدوده جاجرود نیز دیده می‌شود.

شیرانی با بیان ترافیک در محورهای دیگر کشور تصریح کرد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس نیمه‌سنگین است. همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن و در محور ایلام - پایانه مرزی مهران وبالعکس در برخی از مقاطع ترافیک نیمه‌سنگینی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین نیز اظهار کرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

شیرانی با اشاره به وضعیت انسداد محورها اظهار کرد: تنها محور شریانی مسدود، جاده ریگان – ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی محور لاسم – ارجمند است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران وجود دارد و در دیگر محورها مداخله جوی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: