کد خبر: ۳۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - 2022August 31
در هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی، رییس جمهور از دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان تلاشگر عرصه خدمت به مردم تجلیل کرد.
شفاآنلاین>سلامتدر متن تقدیرنامه رییس جمهور خطاب به دکتر عین اللهی آمده است: 
 
جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی 
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام با تجلی ارزش های بزرگ دینی و انقلابی، به یادگار نهاده‌اند. اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم، بر اساس بررسی ها و ارزیابی‌های دبیرخانه جشنواره شهید رجایی حائز کسب «رتبه برتر در موضوع شعار سال ۱۴۰۱، تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱»شده اید، از زحمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت مردمی، قدردانی می نمایم.
 
توفیق روز افزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.
 
سید ابراهیم رئیسی»     
 
 
هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی با حضور آیت الله رییسی، معاونان رییس جمهور، وزرا، استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد. 
 
فلسفه برگزاری این جشنواره الگوگیری از نگاه شهیدان دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر در  موضوع خدمت‌رسانی به ملت شریف است. جشنواره شهید رجایی همه ساله در سه سطح ملی، دستگاهی و استانی به میزبانی سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: