کد خبر: ۳۱۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 22
عینک های نسل جدید در تجهیزات پزشکی مجهز به فناوری تصویربرداری حرارتی برای بررسی زخم‌ها و جراحات، رونویسی سوابق پزشکی و ارسال تصاویر زنده برای مشاوره با سایر همکاران است.
شفاآنلاین>سلامت>درحالی که نظام ملی بهداشت و درمان انگلیس به منظور بهبود خدمات رسانی به بیماران به ابزار‌های دیجیتال روی آورده است، پرستاران در برخی از بخش‌های انگلیس روش استفاده از عینک‌های هوشمند را در بازدید از خانه بیماران امتحان می‌کنند.

 به گزارش شفاآنلاین:مادامی که بیماران راضی باشند، هدست‌های واقعیت مجازی به پرستاران کمک می‌کنند تا سوابق پزشکی را رونویسی کنند، کار‌های اداری را به صورت اتوماتیک انجام داده و تصاویری زنده را برای مشاوره با همکاران بیمارستان به اشتراک بگذارند.

این عینک همچنین مجهز به فناوری تصویربرداری حرارتی برای بررسی زخم‌ها و جراحات است. نظام خدمات درمانی انگلیس روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این آزمایش در لینکلن شایر شمالی و گول در انگلیس انجام خواهد شد.

سازنده این عینک شرکتی است که یک پزشک عمومی تاسیس کرده است. این فناوری بخشی از یک تلاش ۶ میلیون پوندی (۷.۱ میلیون دلاری) برای بهبود خدمات آمبولانس و خدمات اجتماعی در انگلیس در زمانی است که کارکنان بهداشت و درمان به دلیل انبوه تقاضای ناشی از همه گیری کرونا برای پاسخگویی به تقاضا‌های فزاینده درمانی به زحمت افتاده اند.

در اوایل سال جاری، نظام بهداشت و درمان انگلیس همچنین ساعت‌های هوشمندی را برای بیماران مبتلا به پارکینسون ارائه کرد تا پزشکان بتوانند از راه دور به شرایط آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برآورد شده است که پرستاران این نظام درمانی بیش از نیمی از روز خود را صرف پر کردن فرم‌ها و وارد کردن دستی، داده‌های بیمار می‌کنند. هدف این کارآزمایی این است که ببیند آیا عینک به آزاد کردن زمان برای انجام کار‌های بالینی بیشتر برای بیماران، مانند بررسی فشار خون و پانسمان زخم‌ها کمک می‌کند یا خیر.

سال‌ها کمبود بودجه و امواج بی‌وقفه شیوع کووید-۱۹، نظام خدمات درمانی انگلیس را به شدت تحت فشار قرار داده است. در بحبوحه بحران رو به افزایش هزینه‌های زندگی، پرستاران در انگلیس به زودی در یک رای گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری اعتصاب در اعتراض به ناکافی بودن دستمزدشان شرکت می‌کنند.صدا و سیما

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: