کد خبر: ۳۱۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 21
یک شرکت دانش بنیان با همکاری دو بانک کشور با طراحی «داروکارت»، امکان خرید دارو و همچنین دریافت خدمات از مراکز درمانی را تا سقف ۵۰ درصد کاهش هزینه برای متقاضیان فراهم کرده است.
شفاآنلاین>سلامت>یک شرکت دانش بنیان با همکاری دو بانک کشور با طراحی «داروکارت»، امکان خرید دارو و همچنین دریافت خدمات از مراکز درمانی را تا سقف ۵۰ درصد کاهش هزینه برای متقاضیان فراهم کرده است.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر امید شاهمرادی مدیرعامل این شرکت خلاق در حوزه سلامت شنبه شب در آئین رونمایی از «داروکارت» در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با بیان اینکه طراحی این کارت تخصصی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد، افزود: این کارت، نخستین کارت خدماتی است که با همکاری بانک پاسارگارد و تجارت در حوزه سلامت صادر می‌شود.

وی با اشاره به عقد قرارداد با ۱۲۰۰ مرکز درمانی در کشور گفت: در واقع این کارت با هدف حمایت از همه خانوار‌های ایرانی در سراسر کشور بخصوص خانوار‌های کم درآمد و بی بضاعت، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست طراحی شده است.

شاهمرادی در خصوص ویژگی داروکارت تصریح کرد: این کارت در واقع به کاربران امکان خرید از داروخانه ها، مراکز درمانی، تصویربرداری، سونوگرافی، فیزیوتراپی و حتی ویزیت پزشکان متخصص و خدمات مراقبتی در منزل را تا سقف ۵۰ درصد تخفیف درهزینه فراهم کرده است.

این فعال حوزه شرکت‌های خلاق با بیان اینکه این شرکت در واقع با طراحی داروکارت گپ‌های موجود در بیمه‌های تکمیلی و پایه را پر کرده است، افزود: پیش از این اپلیکیشن داروپیک را در حوزه درمان روانه بازار کرده بودیم و به دلیل اینکه پرداخت بیمه برای بخشی از دارو‌ها با قوانین سفت و سخت بیمه‌ای همراه است و مشمول بیمه نمی‌شود، تصمیم به راه اندازی و طراحی این کارت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: «داروپیک» نیز نخستین سامانه هوشمند ارائه خدمات درمان و سلامت در حوزه‌های استعلام نسخه‌های پزشکی، ویزیت و مشاوره آنلاین، خدمات آزمایشگاهی، تصویر برداری و پرستاری است که پیش از این از سوی این شرکت خلاق راه اندازی شده است.

شاهمرادی با بیان اینکه «داروکارت» با همکاری واحدپرداخت الکترونیک بانک پاسارگارد طراحی و صادر می‌شود، افزود: کاربر کارت هیچ ارتباطی با ما ندارد، یعنی فردی که به عنوان یک کاربر این کارت را تهیه می‌کند، یک حساب بانکی در حساب بانک مقصد باز می‌کند و کنترل مبالغ داخل آن نیز برعهده خود کاربر و زیر نظر بانک است و هنگامی که کاربر از مراکز تحت قرارداد با ما خدمات می‌گیرد، بسته به خدمت، از کاهش هزینه‌ای ۱۰ تا ۵۰ درصد برخوردار می‌شود.

مدیرعامل این شرکت خلاق همچنین گفت: «داروکارت» مانند کیف پول‌های دیگر نیست که پول به حساب یک شرکتی واریز شود و کاربر فقط بصورت دیجیتال آن را هزینه کند، بلکه کاملا پول در حساب خود کاربر است و هیچ ارتباطی با ما ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: