کد خبر: ۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 13
شفاآنلاين -رئيس دفتر رياست مجلس خبرگان رهبري گفت: وضع جسمی آیت الله مهدوی کنی مطلوب است و متخصصان در زمینه های مختلف همکاری لازم را دارند.
به گزارش شفا آنلاين ؛انصاریان رییس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگاران در باره و وضع جسمی آیت الله مهدوی کنی گفت: شرایط عمومی ایشان مطلوب و مناسب است و تیم پزشکی به سرپرستی آقای دکتر ولایتی نسبت به درمان ایشان مسئولیت دارند و اقدامات لازم پزشکی را با همکاران مجرب و متخصیصن درزمینه های مختلف همکاری لازم را دارند.

 وی افزود: بیت حضرت آیت الله مهدوی کنی از تیم پزشکی سابق و کادر پرستاری و خدماتی خصوصا مدیریت بیمارستان بهمن کمال تشکر را دارند که در این مدت تلاشهای را در مورد آیت الله مهدوی کنی بکار بردند.

انصاریان در باره انتقال و جابجایی ایشان به بیمارستان دیگر، اظهار کرد: در روز14 خرداد حضرت آیت الله مهدوی کنی دچار مشکل قلبی شدند ضروری بود که ایشان به نزدیکترین مرکز و بیمارستان اعزام شوند. باتوجه به اینکه در این مدت وضعیت عمومی ایشان به حالت عادی و مطلوب رسیده لازم بود که ایشان به بیمارستان که سال‎های قبل در آنجا مسائل درمانی را دنبال می کردیم منتقل شوند.
 
رییس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باتوجه به نظر خانواده و مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی این انتقال در روز گذشته انجام گرفت و با همکاری کادر پزشکی بیمارستان انشالله درمان ایشان به خوبی شود.
 
انصاریان در پایان از همه مردم و متدینین خواست برای سلامتی حضرت آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا بزودی شاهد بهبودی ایشان باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: