کد خبر: ۳۰۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022August 03
یکی از ماموریتهای اصلی بنیاد در بحث سلامت این است که کار ویژه‌های متعددی را تعریف کردیم که برخی از آنها شامل حمایت از درمان بیماران مبتلا به سرطان و بیماریهای صعب العلاج و همچنین غربالگری شنوایی، اجرایی و عملیاتی شده است
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با بیان اینکه در حوزه کمک به درمان زوجهای نابارور تفاهم خوبی با نظام بانکی کشور داشتیم که تسهیلات شروع درمان را اعطا می‌کنیم گفت: بالغ بر ۲۰۰۰ متقاضی به نظام بانکی معرفی شده و در دستور کار دریافت وام هستند و تا انتهای سال این رقم به ۱۰ هزار زوج خواهد رسید.

  به گزارش شفاآنلاین:علیان زادگان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات غربالگری اسکلتی، حرکتی و استعدادیابی ورزشی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال محلات کم برخوردار کشور میان بنیاد ۱۵ خرداد، معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان کرد: یکی از ماموریتهای اصلی بنیاد در بحث سلامت این است که کار ویژه‌های متعددی را تعریف کردیم که برخی از آنها شامل حمایت از درمان بیماران مبتلا به سرطان و بیماریهای صعب العلاج و همچنین غربالگری شنوایی، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: در حوزه کمک به درمان زوجهای نابارور نیز تفاهم خوبی با نظام بانکی کشور داشتیم که تسهیلات شروع درمان را اعطا می‌کنیم و بالغ بر ۲۰۰۰ متقاضی به نظام بانکی معرفی شده و در دستور کار دریافت وام هستند و تا انتهای سال این رقم به ۱۰ هزار زوج خواهد رسید. ان شاءالله با کمک خیرین بتوانیم به هدفگذاریهای حوزه سلامت ضریب دهیم و مقیاس پذیر کنیم.

وی با اشاره به حوزه غربالگری اسکلتی حرکتی و استعدادیابی ورزشی نیز گفت: با همتی که در حوزه آموزش و پرورش کشور و همچنین فدراسیون ورزش دانش آموزی شکل گرفته به کمک دوستان آمدیم و با سطح بندی که صورت گرفته نهایتا به استعدادهای برتر کشور خواهیم رسید.

علیان زادگان ادامه داد: اگر در فرآیند غربالگری با کودکان و نوجوانانی که دارای مشکلات حاد یا غیر حاد مواجه شویم بر اساس ریل گذاریها، این افراد در نظام ارجاع تعریف شده قرار خواهند گرفت و نهایتا از آسیبهای آتی جدا خواهیم شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: