کد خبر: ۳۰۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۱ - 2022July 21
باید از ظرفیت بالای نیروهای تخصصی بوردها علاوه بر حل مشکلات حوزه آموزش در تمامی بخش های بهداشت، درمان و غذا و دارو استفاده کنیم.
شفاآنلاین>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست هم اندیشی با اعضای بورد های تخصصی اعلام کرد: از ظرفیت بوردهای تخصصی در تمامی بخش های نظام سلامت باید استفاده شود.
 
 به گزارش شفاآنلاین:دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست  هم اندیشی با دبیران و اعضای بوردهای تخصصی بیان کرد: رسالت ما در این دوره احیای بوردها و بهره مندی از نظرات تخصصی آنها در تمامی بخشها است.
 
دکتر باقری فرد با اشاره به این مطلب که متاسفانه در سالهای گذشته، اثربخشی بوردها کاهش یافته است، افزود: بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد.
 
 
وی گفت: باید از ظرفیت بالای نیروهای تخصصی بوردها علاوه بر حل مشکلات حوزه آموزش در تمامی بخش های بهداشت، درمان و غذا و دارو استفاده کنیم.
 
باقری فرد از برگزاری جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با دبیران بوردهای تخصصی طبق دستور وزیر بهداشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: باید از این ظرفیت بهینه در تمامی حوزه های مختلف نظام سلامت بهره مند شد و نظرات مشورتی اعضای بورد در تصمیم گیری های کلان مورد تحلیل قرار گیرد.
در پایان نشست و در راستای رعایت عدالت، میثاق نامه ای  بین معاونت آموزشی با اعضای بورد های تخصصی به امضاء رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: