کد خبر: ۳۰۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022July 20
بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، مباحث پیشگیری و بهداشت و پاسخگویی اجتماعی از محورهای اصلی ادغام آموزشی در نظام سلامت است و ماهم در معاونت آموزشی وزارت بهداشت در حال تغییر و بازنگری کوریکلوم های آموزشی به ویژه در پزشکی عمومی هستیم.
شفاآنلاین>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت در مراسم افتخار کسب رتبه برتر بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران در شاخص رفاه و سلامت گفت: دانشگاه ها باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.
 
  به گزارش شفاآنلاین:دکتر ابوالفضل باقری فرد، در این مراسم به عنوان نماینده وزیر بهداشت، ضمن تبریک برای کسب این افتخار، با اشاره به رسالت دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه ها باید علاوه بر  نوآوری، فناوری و تولید ثروت باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.
 
به گفته وی، کسب رتبه در حوزه پاسخگویی اجتماعی از مصادیق دانشگاه های نسل چهار است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ایران به این مقام دسته یافت.
 
دانشگاه ها باید دردمند جامعه باشند
 
معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشگاه ها باید دردمند جامعه باشند و با تعامل موثر با مردم، مشکلات کشور  را حل کنند.
 
دکتر باقری فرد از اجرای برنامه تعالی، عدالت و بهره وری در نظام سلامت خبر داد و افزود: یکی از نمونه های بارز بهره وری، شناسایی و حل نیازهای جامعه است.
 
وی با تاکید بر رسالت اجتماعی دانشگاه ها، بیان کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، مباحث پیشگیری و بهداشت  و پاسخگویی اجتماعی از محورهای اصلی ادغام آموزشی در نظام سلامت است و ماهم در معاونت آموزشی وزارت بهداشت در حال تغییر و بازنگری کوریکلوم های آموزشی به ویژه در پزشکی عمومی هستیم.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: فراگیران باید علاوه بر دانایی، توانایی و مهارت لازم برای حل مسائل جامعه را کسب کنند.
 
در پایان دکتر باقری فرد ضمن ابراز خرسندی از کسب این افتخار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: باید مراکز جامع سلامت تحت پوشش دانشگاه فعال تر از گذشته و به صورت آموزشی، ارائه خدمت کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: