کد خبر: ۳۰۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۱ - 2022July 13
مصری:
عبدالرضا مصری بیان کرد: انسان نیازهای مختلفی دارد و این نیازها در زمانهای مختلف تغییر می کند و معمولا هم توسعه پیدا می کند. ممکن است در مقطعی نیاز انسان به خوراک و مسکن باشد و در مقطعی مسئله اشتغال و مسکن به آن اضافه شود.

شفاآنلاین>سلامت>نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانی که با تنوع نیازها سرکار و داریم تنوع خدمات می خواهیم و چاره ای نداریم، گفت: باید به اندازه نیازها واحد رسیدگی داشته باشیم و اینها همه پیشگیری است.

به گزارش شفاآنلاین:عبدالرضا مصری در «همایش حمایت حقوقی عدالت‌محور، کرامت‌مدار، توانمندساز» بیان کرد: انسان نیازهای مختلفی دارد و این نیازها در زمانهای مختلف تغییر می کند و معمولا هم توسعه پیدا می کند. ممکن است در مقطعی نیاز انسان به خوراک و مسکن باشد و در مقطعی مسئله اشتغال و مسکن به آن اضافه شود.

وی افزود: یکی از تنوع نیازها بحث معاضدتهای حقوقی و قضایی است و وقتی پیچیدگی های اجتماعی زیاد می شود، تبدیل به نیاز می شود. چه بسا تا دهه گذشته اصلا نیازمندان کار قضایی و حقوقی نداشتند. امروز خیلی جای آن خالی است و خیلی نیازمند معاضدت است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن گفت: اولین اولویت امام بحث امنیت داخلی بود، دومین اولویت حضرت امام بحث امنیت مرزها بود. ۲۲ روز از انقلاب نگذشته بود که ۱۴ اسفند حضرت امام دستور تشکیل کمیتایسناه امداد را دادند.

مصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضرت امام توجه خاصی به امنیت اجتماعی داشتند، گفت: لذا می بینیم کمیته امداد ایجاد می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: همه نیازها، نیازهای مالی و پولی نیست. بسیاری از نیازها نیازهای عاطفی و احساسی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که با تنوع نیازها سرکار و داریم تنوع خدمات می خواهیم و چاره ای نداریم، خاطرنشان کرد: باید به اندازه نیازها، واحد رسیدگی داشته باشیم و اینها همه پیشگیری است. امداد کار پیشگیری می کند.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: