کد خبر: ۳۰۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۱ - 2022July 11
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد؛
حامد یزدی مهر، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و افزود: طبق گزارش هواشناسی وزش باد و گرد و خاک از فردا بعد از ظهر سه شنبه ۲۱ تیر آغاز و تا آخر وقت همین روز ادامه دارد.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند. 

 به گزارش شفاآنلاین:حامد یزدی مهر، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و افزود: طبق گزارش هواشناسی وزش باد و گرد و خاک از فردا بعد از ظهر سه شنبه ۲۱ تیر آغاز و تا آخر وقت همین روز ادامه دارد.

وی ضمن اعلام هشدار درباره سقوط اجسام گفت: شهروندان به‌ویژه در نیمه جنوبی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های  پرخطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: