کد خبر: ۳۰۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۱ - 2022June 28
رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت خبر داد:
دکتر مصطفی رضایی بیان کرد:سند تقویت شبکه‌ بهداشت تدوین شده که در برگیرنده ۲۱ راهبرد اجرایی در جهت توانمند‌سازی بیش از پیش نظام ارائه خدمات در حوزه بهداشت و پاسخگو کردن بیشتر آن نسبت به نیاز مردم است.
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: سند تقویت شبکه‌ بهداشت تدوین شده که در برگیرنده ۲۱ راهبرد اجرایی در جهت توانمند‌سازی بیش از پیش نظام ارائه خدمات در حوزه بهداشت و پاسخگو کردن بیشتر آن نسبت به نیاز مردم است.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر مصطفی رضایی در حاشیه نشست کارگاه دو روزه آموزشی معاونان فنی معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی، اظهار داشت: بحث همایش معاونان فنی حوزه‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای تقویت شبکه بهداشت است.

وی افزود: هر کدام از راهبرد‌ها وظایف کلی و اختصاصی خواهند داشت. برخی از این راهبردها مباحث مرتبط با پشتیبانی و اجرا را در بر می‌گیرد و برخی از آن جنبه‌های فنی داشته و مرتبط با مباحث فنی ارائه خدمات در حوزه بهداشت است که بر اساس بار بیماری‌ها مشخص می‌کند که چه خدماتی را با چه کیفیتی ارائه دهیم، ابزارمان برای سنجش و کیفیت این خدمات چیست، چگونه این خدمات را پایش و ارزیابی کرده و تا چه حد می توانیم اطمینان  یابیم که خدمات ما پاسخگوی نیازهای جامعه است.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر همین مبنا معاونان فنی حوزه های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی به لحاظ محوریت در برنامه ریزی، اجرا و پایش برنامه‌های فنی دعوت شده‌اند تا با هم راهبردها و برنامه ها را مرور کرده و در جهت اجرایی شدن سند تقدیت شبکه در ابعاد کمی و کیفی برنامه ریزی کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: