کد خبر: ۳۰۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 17
تامین به موقع واکسن ازخارج و داخل کشور، دستاورد مهم دولت سیزدهم درمبارزه با کرونا است
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت دکتر رییسی و وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا تعهدآمیز و مسئولانه است، گفت: تامین به موقع واکسن ازخارج و داخل کشور، دستاورد مهم دولت سیزدهم درمبارزه با کرونا است.
 
به گزارش شفاآنلاین: غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی،با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای 12 و 20 خرداد، گفت: موفقیت دولت دکتر رییسی  برخلاف دولت قبلی است که درحوزه سیاست های معیشتی و سلامت حضور کارآمدی نداشت. اما دولت سیزدهم پس از استقرار، ورود تعهد آمیزی داشت.
 
همکاری مردم با دولت دکتر رییسی برای مبارزه با بیماری کرونا
 
وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که باید درحوزه مبارزه با کرونا نیز به آن اشاره کرد، همکاری مردم با دولت دکتر رییسی برای مبارزه با بیماری کرونا است و این در حالی است که دولت دکتر رییسی به طور نسبی کرونا را ریشه کن کرده است، بنابراین کارنامه دولت در مبارزه و درمان بیماری کرونا بسیارموفقیت آمیز است.
 
رضوانی یادآورشد: دولت سیزدهم نسبت به تامین واکسن از داخل و خارج  کشور اقدام کرده است و این امر نشان از تعهد دولت دکتر رییسی برای پاسداری از سلامت مردم دارد، زیرا تمام ابزارهای خود را برای ورود به واکسن به کشور، متمر کز کرد.
 
گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اولین بار پنچ شنبه 12 خردادماه و دومین بار جمعه، 20 خردادماه 1401 اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته آمار فوتی ناشی از کرونا صفر بوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: