کد خبر: ۳۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 06
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد:
دکتر بهروز رحیمی خاطرنشان کرد: ثبات و خودکفایی این حوزه بعد از انقلاب باعث شده که مقام معظم رهبری از نظام سلامت به ‌عنوان الگویی موفق یاد کنند.

شفاآنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به موفقیت و سربلندی کشور در مهار بیماری کرونا، مهارت‌آموزی، مهارت افزایی، جریان علمی و جایگاه آموزش و اساتید در نظام سلامت را مولفه بسیار مهمی در کنترل این بیماری و آن را نشان از نظامی بهره ور دانست.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر بهروز رحیمی در پانزدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در کلان منطقه ۹ آمایشی کشور در مشهد مقدس با اشاره به وابستگی‌های نظام سلامت در دوران قبل از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ثبات و خودکفایی این حوزه بعد از انقلاب باعث شده که مقام معظم رهبری از نظام سلامت به ‌عنوان الگویی موفق یاد کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، تاکیدات ویژه ای دارند. جهاد تبیین فقط مربوط به مسائل ایدئولوژیک، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیست بلکه موفقیت های ارزشمند نظام سلامت نیازمند جهاد تبیین و بازتعریف این موفقیت ها در سطح جامعه است.

دکتر رحیمی در پایان ضمن اشاره به جایگاه رفیع اساتید هیات‌علمی، گفت: بخش مهمی از رشد، توسعه و پایداری نظام سلامت مرهون آموزش، پژوهش و هدایت علمی صحیح در این حوزه از سوی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: