کد خبر: ۳۰۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 04
با تلاش گسترده و با واکسیناسیون عمومی، مسئولین این بیماری را در کشور مهار کردند.
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به صفر رسیدن آمار جانباختگان کرونا نتیجه تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و کادر درمان است و از این بابت از همه کادر درمان کشور تقدیر و تشکر می کنم.
 
 به گزارش شفاآنلاین:سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  وبدا با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی های کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خدا را به خاطر این موفقیت در مهار بیماری کرونا و به صفر رسیدن آمار فوتی های ناشی از این بیماری شکر می کنم.
 
وی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی است، تصریح کرد: با تلاش گسترده و با واکسیناسیون عمومی، مسئولین این بیماری را در کشور مهار کردند.
 
 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تشکر از شرکت های تولید کننده واکسن کرونا، گفت: تلاش مجدانه آنها آن هم در شرایط تحریم واقعاً قابل توجه بود و جای قدردانی و تشکر دارد.
 
میرمحمدی خاطرنشان کرد: ما در حالی که شاهد به صفر رسیدن آمار فوتی های کرونا در کشورمان هستیم که در کشورهایی مانند ژاپن، آمریکا و امثال آن کرونا همچنان از مردم این کشور کشته می گیرد.
 
 وی افزود: بر خلاف دولت قبل که واکسیناسیون مردم در برابر بیماری کرونا را به برجام منوط می کرد ما شاهد بودیم که در دولت جدید با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر، واکسیناسیون عمومی انجام شد و آمار فوتی های این بیماری از ۷۰۰ نفر به صفر رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: